Acer

Support

Telefon: 53 00 11 50

E-post: support.norway@acer.com

Garantiservice/reklamasjon direkte til servicepartner 

Trenger du service på ditt produkt så kan du registrere saken direkte hos vår servicepartner: Elcare Nordic

 

Reklamasjon utover garantitiden (1-2 år)

Du kan reklamere direkte til vår servicepartner Elcare Nordic. Reklamasjonen registrerer du på Elcare feilmeldingsportal. Ved reklamasjon* på maskiner utenfor garanti perioden så er det viktig at du skriver at du ønsker å reklamere. Du må også signere kjøpskvitteringen som må legges ved. Dette for å få en kostnadsfri reparasjon på maskinen.

(*5 års reklamasjonsrett ved forbrukerkjøp)

Defekt ved ankomst

Kontakt Acer dersom du har mottatt et produkt som er defekt innen 7 dager fra fakturadato (om sluttbrukers kvittering finnes, så er det 7 dager fra den kvitteringens dato som gjelder).

Telefon: 800 84 015

Acer sitt kundesenter har følgende åpningstider: Mandag til fredag 09:00 - 17:00