Acer
Support
For Acer produkter som er innenfor garantiperioden og kunder med Acer Advantage-avtale:
Telefon: 53 00 11 50
E-post: support.norway@acer.com
For Acer produkter som er utenfor garantitiden:
Telefon: 820 20 030
Tjenesten koster 10,50 kr/min
Acer sitt kundesenter har følgende åpningstider: Mandag til fredag 09:00 - 17:00
Garantiservice/reklamasjon direkte til servicepartner
Trenger du service på ditt produkt så kan du registrere saken direkte hos vår servicepartner: Infocare Workshop
Reklamasjon utover garantitiden (1-2 år)
Du kan reklamere direkte til vår servicepartner InfoCare. Reklamasjonen registrerer du på Infocare feilmeldingsportal. Ved reklamasjon* på maskiner utenfor garanti perioden så er det viktig at du skriver at du ønsker å reklamere. Du må også signere kjøpskvitteringen som må legges ved. Dette for å få en kostnadsfri reparasjon på maskinen.
(*5 års reklamasjonsrett ved forbrukerkjøp)
Defekt ved ankomst
Kontakt Acer dersom du har mottatt et produkt som er defekt innen 7 dager fra fakturadato (om sluttbrukers kvittering finnes, så er det 7 dager fra den kvitteringens dato som gjelder).
Telefon: 800 84 015
Acer sitt kundesenter har følgende åpningstider: Mandag til fredag 09:00 - 17:00