Asus
Defekt ved ankomst bærbar, nettbrett, padfone, stasjonær
Kontakt Asus dersom du har mottatt et produkt som er defekt innen 7 dager fra fakturadato (om sluttbrukers kvittering finnes, så er det 7 dager fra den kvitteringens dato som gjelder).
Telefon: 23 96 26 91
Når du kontakter Asus ber du om å få et defekt ved ankomst skjema. Dette fylles ut og returneres til e-post adressen som står på skjema, sammen med sluttbrukers kvittering.
NB! Produktet skal leveres tilbake i original emballasje sammen med alt tilbehør.
Garantiservice/reklamasjon direkte til servicepartner; bærbar, nettbrett, padfone, stasjonær
Trenger du service på ditt produkt så kan du registrere saken direkte hos vår servicepartner: Infocare Workshop
Andre Asus produkter (Hovedkort, skjermkort, skjermer, projektor osv)
Asus produkter som ikke er bærbar PC, stasjonær PC eller nettbrett skal inn til Itegra. Registrer retur via "Min side"