Dell

Support & Retur av Dell-produkter: 
Dell kommersielle (bedrift) produkter;   Latitude, Precision, Vostro, XPS

 

Dell Basic NBD (Next Business Day),
Support og DOA
  • PC-er med Dell Basic NBD
  • Std med 1- eller 3-års varighet (se spesifikasjoner på kjøpt produkt)
  • Kan oppgraderes til 3- eller 5- år, eller til ProSupport
  • Support på grunnleggende maskinvarefeil
  • Ihht feilsøkingen vil i noen tilfeller en tekniker sendes ut ila neste arbeidsdag for å foreta en reperasjon
  • Script- basert support med level 1 supportteknikere
  • DOA (Defekt Ved Ankomst) meldes via supporttelefon
  • Support mellom 08:00-16:00 lokaltid, Mandag-Fredag

Dell NBD Support
66 11 68 82
 
Online support
 
Sørg for å ha følgende informasjon klar før du tar kontakt:
Produkttype, modell, og TAG (serie) nr.
Feilbeskrivelse
Kjøpskvittering
 
Autorisasjons skjema (‘’Dell Return Confirmation’’) sendes sammen med varen i original salgspakke.
NB! Må sendes omgående!
Dell ProSupport,
Support og DOA
  • PC-er med Dell ProSupport
  • Std med 1- eller 3-års varighet (se spesifikasjoner på kjøpt produkt)
  • Kan oppgraderes til 3- eller 5år
  • Support på grunnleggende maskinvarefeil samt preinstallert OS og programvare
  • Level 2 supportteknikere
  • Eskalasjonshåndtering via Dell Resolution managers
  • NBD onsite tekniker på alle reservedeler
  • Mulighet for å selv feilmelde og bestille deler/tekniker via TechDirect
  • DOA (Defekt Ved Ankomst) meldes via supporttelefon
  • Support 24/7/365

Dell ProSupport
67 11 75 16
 
Online support
 
Autorisasjons skjema (‘’Dell Return Confirmation’’) sendes sammen med varen i original salgspakke.
NB! Må sendes omgående!