Lenovo

Alle Business  og profesjonelle modeller (Think-produkter, docking, harddisker og minnebrikker)

Trenger du service på ditt produkt så kan du kontakte Lenovo:
Telefon 67 20 45 01

Defekt ved ankomst

Er produktet defekt innen 7 dager fra mottak så kontakter du Lenovo på telefon 67 20 45 01.
Du vil motta et skjema fra Lenovo som må fylles ut. 

Registrer deretter retur på "Min side". Gi beskjed i feilbeskrivelsen når du registrerer retur at dette dreier seg om en Defekt ved ankomst-sak og skriv en utfyllende feilbeskrivelse. Du vil etter dette motta et returnummer i løpet av 1-2 virkedager. Skjemaet fra Lenovo sendes sammen med komplett vare i original salgspakke.

NB! Må sendes omgående!

 

Alle sluttbrukerprodukter (Ideapad og øvrige modeller som ikke er Think-produkter)

Lenovo har et eget kundesenter som kan hjelpe deg hvis har problemer med ditt Idea produkt. På Lenovo sine supportsider finner du drivere, oppdatert programvare osv for ditt produkt. Eventuelt ring 67 20 45 01 for support.

Trenger du service på ditt produkt så kan du registrere saken direkte hos vår servicepartner Elcare Nordic: Bestill service 

 

Robotstøvsugere

Robotstøvsugere kan returneres til Itegra. Søk retur via ordre på "min side"