LG

LG Helpdesk

Kontakt LG kundesenter for support:

Telefon: 800 18 740
E-post: Kundesenter

Åpningstider mandag til fredag 09:00 - 18:00

TV, DVD-og Blu-ray-spillere, hjemmekino/Hifi og monitor

Elesco-kjeden tar seg av all garantiservice/reklamasjon.

Finn ditt nærmeste Elesco verksted:

Telefon: 815 09 990
Web: Elesco hjemmeside

Åpningstider mandag til fredag 08:00 - 16:00


Sørg for å ha følgende informasjon tilgjengelig:

  • Hvilken produkttype og modell det gjelder
  • Feilbeskrivelse
  • Serienummer
  • Kjøpskvittering

 

Mobiltelefoner, tablet og smartklokker


Ved behov for service kan dette registreres direkte til vår servicepartner Conmodo: Bestill service

Dersom dette viser seg å ikke være en garanti- eller reklamasjonsjobb vil det påløpe et undersøkelsesgebyr og frakt tur-retur.
Når telefonen skal sendes til servicepartner må den pakkes forsvarlig mot slag og støtskader (boblekonvolutt må ikke benyttes).

Defekt ved ankomst

Er produktet defekt ved ankomst eller går i stykker innen 7 dager etter mottak, skal du følge samme måte som beskrevet over for service. NB! Gi beskjed i feilbeskrivelsen at dette dreier seg om en defekt ved ankomst sak.


Hvitevarer

Før du kontakter ditt nærmeste servicekontor, ber vi deg sjekke med LG support først. I mange tilfeller vil de kunne hjelpe deg med å finne en løsning.

LG support:

Telefon: 800 18 740
E-post: Kundesenter
Web: Kundestøtte


Sørg for å ha følgende informasjon tilgjengelig:

  • Hvilken produkttype og modell det gjelder
  • Feilbeskrivelse
  • Serienummer
  • Kjøpskvittering