Samsung

Support

Samsung har et eget kundesenter som kan hjelpe deg hvis har problemer med ditt produkt.

Telefon: 21 62 90 99
Åpningstid mandag til fredag 09:00 - 18:00

Web: Samsung Support

 

Proffskjermer/Public display

Kontakt Samsung business kundesenter for hjelp med ditt public display.

Telefon: 815 56 480
Hjemmeside: Samsung Business Support

 

TV, DVD/Blu-ray, hjemmekino, kamera og skjermer

Trenger du service på ditt produkt kan du registrere saken direkte hos en av våre servicepartnere: Elesco eller Infocare

 

PC og skrivere

Ved behov for service kan dette registreres direkte til vår servicepartner Infocare: Bestill service 

  • Du vil etter noen dager motta en ferdigfrankert fraktlapp. Denne skal benyttes ved innsending av produktet.
  • Viktig! Husk å sende med sluttbrukers kvittering og pakk maskinen forsvarlig for støt- og slagskader.

(2 års reklamasjonsrett for næringskjøp, og 5 års reklamasjonsrett ved forbrukerkjøp)

 

Mobiltelefoner, Galaxy Tab og smartklokker

Ved behov for service kan dette registreres direkte til vår servicepartner Conmodo: Bestill service

Dersom dette viser seg og ikke å være en garanti- eller reklamasjonsjobb vil det påløpe et undersøkelsesgebyr og frakt tur-retur. Når produktet skal sendes til servicepartner må den pakkes forsvarlig mot slag og støtskader (Boblekonvolutt må ikke benyttes).

NB! Software feil og fysiske skader dekkes ikke av garanti

Defekt ved ankomst

Er produktet defekt ved ankomst eller går i stykker innen 7 dager etter mottak, skal du følge samme måte som beskrevet over for service. NB! Gi beskjed i feilbeskrivelsen at dette dreier seg om en defekt ved ankomst sak.
 

Hvitevarer

Alle Samsung hvitevarer skal meldes via Samsung sitt kundesenter. Det vil så bli utarbeidet en løsning som passer kunden best.

Kontaktinformasjon:

Telefon: 815 56 480

Åpningstider mandag til fredag 09:00 - 18:00 
 

Sørg for å ha følgende informasjon tilgjengelig:

  • Kjøpskvittering
  • Produkttype og modell
  • Serienummer
  • Feilbeskrivelse

Navibot støvsuger

Ved behov for service kan dette registreres direkte til vår servicepartner Pema Miljøteknikk: Bestill service

 

Du vil bli kontaktet av Pema for feilsøking.

Kontaktinformasjon:

Pema Miljøteknikk
Døvleveien 45
3170 SEM

Telefon: 33 30 99 00
E-post: Servicemail
Web: Hjemmeside
Faks: 33 30 99 01


Sørg for å ha følgende informasjon tilgjengelig:

  • Kjøpskvittering
  • Produkttype og modell
  • Serienummer
  • Feilbeskrivelse