Sony

TV, lydprodukter og kamera

Trenger du service på ditt produkt kan du registrere saken direkte hos en av våre servicepartnere: Elesco eller Infocare Workshop

Sørg for å ha følgende informasjon tilgjengelig:

  • Hvilken produkttype og modell det gjelder
  • Feilbeskrivelse
  • Serienummer
  • Kjøpskvittering

Mobiltelefoner, tablet og smartwatch

Ved behov for service kan dette registreres direkte til vår servicepartner Conmodo: Bestill service

Dersom dette viser seg og ikke å være en garanti- eller reklamasjonsjobb vil det påløpe et undersøkelsesgebyr og frakt tur-retur. Når produktet skal sendes til servicepartner må den pakkes forsvarlig mot slag og støtskader (boblekonvolutt må ikke benyttes).

NB! Software feil og fysiske skader dekkes ikke av garanti

Defekt ved ankomst

Er produktet defekt ved ankomst eller går i stykker innen 7 dager etter mottak, skal du følge samme måte som beskrevet over for service. NB! Gi beskjed i feilbeskrivelsen at dette dreier seg om en defekt ved ankomst sak.